Communicatie

We staan namens onze klant PNO Media voor klantvriendelijkheid, directe lijnen, behulpzaamheid en transparantie. 

Begrijpelijke en transparante informatievoorziening richting werkgevers, deelnemers en gepensioneerden is steeds belangrijker vanwege maatschappelijke ontwikkelingen, nieuwe wetgeving, digitalisering en de steeds luidere roep om uitleg van deelnemers en pensioengerechtigden.

Klanttevredenheid

Uiteraard zorgen wij ervoor dat PNO Media voldoet aan de wettelijke verplichtingen op het gebied van pensioencommunicatie. Maar we doen meer. En dat wordt gewaardeerd, zo blijkt uit ons klanttevredenheidsonderzoek. Maar liefst 59% van de respondenten gaf PNO Media in 2020 een 8 of hoger voor duidelijke en heldere communicatie. Ook de dienstverlening scoort hoog met een 7,8. De kwaliteiten die ons het meest worden toegeschreven zijn: betrouwbaar, servicegericht, communicatief sterk en deskundig.

Branding

PNO Media richt zich op een kritische doelgroep. Een doelgroep die anders wil worden aangesproken. Werkgevers en werknemers van bedrijven in de creatieve en digitale sector zijn niet doorsnee, zij houden niet van standaard dingen, maar willen iets bijzonders. Zij durven anders te zijn en te denken. Wij snappen dat. We werken immers al jaren in die sector. Om dat te laten zien, is als kapstok voor alle communicatie uitingen het concept ‘Niet voor iedereen, wel voor iedereen in de creatieve en digitale sector’ ontwikkeld. Hierbij gaat het niet alleen om vorm, maar ook om inhoud.

Groeiambitie

Voor PNO Media hebben we een merkconcept ontwikkeld waarmee het pensioenfonds zich onderscheidt. Dit is belangrijk om de groeiambitie van PNO Media te realiseren in een markt waarin het aantal pensioenfondsen daalt. PNO Media heeft een goede reputatie en is aantrekkelijke partij voor pensioenfondsen die willen consolideren. Aan de naamsbekendheid van PNO Media bij (prospect) werkgevers en pensioenadviseurs wordt hard gewerkt. 

 

Bent u benieuwd naar wat MPD voor u kan betekenen?

Neem gerust contact met ons op voor een nadere kennismaking.